Aynur_41 Benim doğum 60 ile 65 arası olur kac beden almalıyım bilemedim 163 boya çok kılo alan biti degilim gebelikte
Gkce27 Aynur_41 157 boy 60 kilo işe doğuma gittim doğumdan sonra ne kadar kilo gitti tam bilmiyorum ama m beden kullanmıştım
MelteM2cck Aynur_41 ben 1.73 boyunda 105 kilo ile doğuma gitmiştim ilk doğumda L beden almıştım depend Şimdi 2.ye hamileyim 7 aylık. 97 kiloyum yine 100 ü geçerim doğuma kadar L aldım yine
Ervan Aynur_41 ben 80 ile doğuma girmiştim L beden aldım. Ve doğum başladığında da karnım çok buyukkende takip gittim hastaneye kanamam vardı diye
Kiwitoveannesi Arzu343434 çok gereksiz ve çok pahalı okadar çok kanama olmuyor ikinci doğum olucak ilkindede ped kullandım normal adet kanaması gibi oluyor
asel_asl Kiwitoveannesi katılıyorum . Benim gittiğim hastanede ped bile veriyorlar özel olmamasına rağmen. Ben galiba almıcam öyle bişey. Sadece normal büyük gece pedi götürücem ihtiyaca göre eczaneden isterim zaten
MelteM2cck Arzu343434 çıkarmak zaten çok kolay ki kenarından yırtıp atıyorsun. Bebeklerin külot bez gibi aynı. Ve aşırı likralı. Ben ilk dogumumdada L aldım. Yine L aldım dediğim gibi. Ve çok rahat oluyor bana.
Bussraablg Arzu343434 n11 den sipariş verdim tık kuponları oluyor hergün uyguna geldi alıcaksan bak derim
Deletedmom_85 Canım kızlar ben suan 32 haftalığım ve 64 kiloyum +6 kilo aldım hadi en fazla 70 olayım diyorum doğuma kadar L alsam olur bence çok rahat? Tecrübesi olan?