Sumeyyesm Aynur_41 ben 88 kilo ile doğuma girdim rahat olsun diye xl almıştım çok rahat ettim hiç sızdırma vs de olmadı
DCAN Arzu343434 ben bulamadm hiç bi yerde hastanenin yanında medical die bir yer vardı hastane malzemeleri satiliyor ordan aldım sizin orda varsa bakın isterseniz
Sevil17 Şok da var ama beden bulunmuyor hep l ve XL geliyor onlarda bayağı büyükmüş. Ben canped alıp kullandım çok memnun kaldım