Lütfi Kırdar takipliyim 38. Haftam. Evet hep asistan oluyor ama hepsi gayet güzel ilgilendi. Gebe 1 e gitmenizi öneririm bir kez gebe 2ye gittim çok memnun kalmadım sadece. Birde sonuçta devlet hastanesi bebeğinizin Sağlığı yerinde, bir problem olmadığı sizi rahatlatacaksa gidin derim. Çok detaylı düşünüyorsanız bence özele gitmelisiniz.