Gamzeazem :D nasipden ote yolyok insallah normal dogumla gelir miniklerimiz . Ilk dogumum normaldi bundada plesanta rahim agzimda imis bebek buyudukce yukari cekmez ise sezeryan dediler …. emin olun normal dogumda dogum esnasinda cekiyosun bitiyo ama sezeryan olan cevremde cok insan var 3 sene olmus hala sizliyor aciyor diyorlar . …