40+0 oldum sözde kızlar erken gelir derlerdi ilk hamileliğim oğlumda suni sancı oldum çok zordu çok zorlandım ilk günden beri hep dua ettim bu sefer kendi gelsin diye olmadı kızlar kanalda bile değil açıklık yok sancı çıkmıyor doktorum pazartesi günü gel yatışını yapalım dedi suni ile başlatacaklar doğumu 😣😣