Bsrslr aynı konuyu açmıştım 37 +5 falandım sanırım. 4 günlük annelik ten bildiriyorum, korkmayın hanımlar. An itibariyle göğüs pedine rağmen sütyeni sıksam 3 bebek daha doyar. Hamilenin nazarı olmaz da yine de maşallah diyin lütfen 😂 ilk günler az gelecek korkmayın, sonrası şelale. İlk 2 günden sonra sabah kalktığınızda memelerinizi tanıyamayacaksınız ☺