Bsrslr 37+1 haftalık hamileyim goguslerim fazla yumuşak sut kanallarim mi boş neden böyle olur başına gelen var mi
Blueberry0 Bsrslr benimde öyle ya ilk dönem sertti. Şimdi yumuşak içi boş gibi. 38+4 nedeni ne acaba 🙄
likesah Bsrslr benim de oyleydi. İlk aylar biraz dolgunlasip sismislerdi sonra yumusadilar buyume falan da olmamisti cok endiseleniyordum sutum olmayacak mi acaba diye. 37+4’te dogum yaptim dogumdan sonra sisti goguslerim sezaryen dogum olmasina ragmen dogum yaptigim aksam sutum de geldi.
Bsrslr Blueberry0 asiri tedirginim neden olur hiç bisey bilmiyorum ilk hamileligim tecrübeli arkadaşlar birseyler yazsalarda öğrensek
Yareeen Benim de birkaç gün önce farkedilir derecede yumuşadı. Normalde daha sertti. O ara tişörtümde göğüslerimin olduğu yer hafif hafif lekelenmişti. Göğsümden bir sıvı mı geldi tam da emin olamadım. Sonrasında yumuşacık oldu🥲Şuan 35+5 im
Dileksue KuzeyinAnnesi10 öyle sanırım bende kafamda kuruyorum sütüm gelmşcek mi diye Bi ara şişmişti kocaman olmuştu şimdi resmen söndüler çok garip😅
Dileksue Bsrslr yarın sabah doktora gidicem sorayım Bi ne dicek gerçi benim doktorum çok rahat gülüp geçiyor😬😅
Bsrslr Dileksue bende 28 hafta da bu doktora gittim asiri cins çıktı çok pişmanım ama mecbur kaldım bakalım ne olacak sizden haber bekliyoruz hepimiz ❤
Bsrslr Dileksue ilk gebeliğin verdi acemilik işte herseyi merak edip araştırmaktan helak oluyo insan 😊
Bsrslr likesah biraz olsun içimi rahatlattiniz tesekkur ederim bende içleri boşandı zannediyorum baya endişelenmistim insaAllah sut sorunu yaşamam sizin gibi olur 🙏🙏
likesah Bsrslr endiselenmeyin sutunuz daha cok etkilenir. Bebeginiz saglikla gelsin sutunuz de dolsun tassin insallah ☺️
Bsrslr Dileksue zaten son 1 haftadır kramplar ateş basması halsizlik kaşıntı o kadar kötüyüm ki bir de goguslerim yumuşadı falan dedim ne oluyoruz ilk olan hersey zor 🤣🤣