beyzanurytt Falancahanim valla bende bugün girdim çıktım hiç sancı yoktu ama şuan belim çok ağrıyor yaa
Falancahanim beyzanurytt Aynen bende öyle. Çok merak ediyorum ne zaman doğacak 😅haline bıraktım artık saymıyorum zaten gün kalmadı sayacak 😂
Bsr1905 Benimde son iki hafta heyecan dorukta bendede hiç belirti yok lakin bebişin poposu aşağıdaymış o yüzden sezeryan diyor doktor bende belirti yok diye kasmıyorum o yüzden