beyzanurytt Son 1 hafta kızlaaarrrr çok heyecanlıyım aynı zamanda da korkuyorummm kavuşmaya çok az kaldııı ama hiç sancım yok ne olacak böyle bilmiyorumm tek bildiğim şey bir hafta sonra bebişin kucağımda olacağı gerçeği yani inşallahhh 🩶🩶🩶
Nrdnot beyzanurytt şuan aynı durumdayız hiç sancı yok 39 olduk ne zaman nasıl olacak merak ediyorum korkuyorum hakkımızda hayırlısı başa gelen çekilir :)
Khena beyzanurytt Benimde 38+2 bugün haftaya Salı sezeryanım var benim 3. Bebek ama yinede heyecanlıyım. Sağlıklı sıhhatli gelsinler
Ess23 beyzanurytt hurma ve içmelik hint yağını denediniz mi onu deneyen herkes 3 gün içinde kendiliğinden doğuruyor şuan 37+5im 39 gelince deneyeceğim bir araştırın isterseniz
Umaymomy 38+2 yiz bugün 🤍 Hiç bir belirti hareket yok bende söylenilen her şeyi yapıyorum . Bu kadar bekledik artık umarım 2024 bekler😂
Falancahanim beyzanurytt Var ara ara ve nasıl ayırt edilir bilmiyorum. Çatı ağrısı oldu ilk kez aşırı baskı var yarın kontrolüm var en son 36 da bir parmak açıklık vardı
Hayatadairanne beyzanurytt benim de hiç yok sancım inş kolay bi şekilde kucağımıza evlatlarımızı almak nasip olur