HESA20 Mkck22 rica ederim inşallahhh Rabbim isteyen dileyen herkese sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin🤲☺️
Hatice35 Edaguzel folik asit gebe kalmak için verilmiyor diye biliyorum hamilelik öncesi ilk üç ay kullanılması gerekir bende gebe kalmadan ilk üç ay kullandım ondan sonra inofolik kullandım bir ay sonra gebe kaldım
Hasadser Doktorum bana da pregmom Max diye bir ilaç verdi düşük yaptım iki ay önce gebelik düşünüyorsan kullanabilirsiniz dedi ama henüz almadım kullanan varmıdır acaba?
Esin_16 Canim hamile kalmadan once doktorumda banA verdi,hem gereken vitamini veriyor hemde gebe kalmayi kolaylastiriyormus.2.ayda hamile kaldim