gulse Hayattaki en büyük şansım nurgül hanım diyebilirim 🌸 Muayenelerimde de doğumumda da herşeyde çok özenliydi. Tansiyon yükseliğimden dolayı suni sancıyla doğumum başlatıldı. Doğumum biraz uzun sürdü 1.30 saat kadar 🙈 Normal doğum yaptım doğumhanede sancı esnasında dizine yattım saçlarımı okşadığını bilirim 😍 Bana her zaman çok güven verdi doktordan önce bir ablaydı bana ❤️❤️❤️ Nurgül hanımdan yana tek bir endişeniz olmasın. Bebeğiniz ve siz herşeyiniz yolunda gidiyor ise herşey normalken sezeryan yapacak bir doktor değil. Bebeğimin kafası biraz büyüktü benim ama asla sezeryan lafını duymadım ondanz