Kizlar sekeriniz 110 gibi falan ciktiginda kucuk tarzda kacamaklar yapiyomusunuz benm aksam yemeginden snra 110 cikti kurabiye yedim cok canm cekiyodu yani yukselmedi sekerm bol su ictm bu tarz kacamakalrn bi etkisi olurmu seker yukselmese bile sizce dusunceniz neler suyumda fazla ondan merak edyorum