YesimAykut Esilasuu burda görünüyor canım ama kuruma çizgisi mi bilemedim bende canım, yarın ilk idrarınla yapabilir misin daha net çıkar 💗
Esilasuu YesimAykut mesela gogusum de sizlama var gogus uclarimda aciyi biraz beliginlesti belim sildim agriyo kasiklarimda ama bilmiyorum belkide boşa umitleniyorum canım dua et bana insallh vardır çok istiyorum
YesimAykut Esilasuu tam hamilelik belirtileri gerçekten de, bence birkaç güne çıkacak canım net olarak❤️
Esilasuu YesimAykut banada öyle geliyo ama diyorum acaba benmi kuruyorum kafamda bu belirtileri ama esimede dedim göğsümü bak diye oda baktı dedim gibi ucu fln belirginlesiyo
Esilasuu YesimAykut saglik ocağında idrarda gebelik testi yaptılar negatif çıktı yarın kan vericem bakalim
YesimAykut Esilasuu daha erken canım, benim 8 ocak bat ama negatif çıktı test yaptım, üzülmüyorum çünkü daha erken 😌😌
Esilasuu YesimAykut canım insallh ikimizde hamile yiz diye geliriz buraya benimde 10 unda olmam gerekiyo bakalim
YesimAykut Esilasuu ben de yeni kan verdim, inşallah pozitif olur ❤️❤️❤️ yaz sonucunu mutlaka canım 😘🥰
Esilasuu YesimAykut canım şimdi bak muayene gozukuyo belki senin sonuxun çıkmıştır benim daha çıkmadı ama
Esilasuu YesimAykut üzülme canım hayırlısıyla allahim en doğru zamanda vericek bizde evlat benimde adet olcam gibi ağrılarım başladı muhtemelen negatif benimde
YesimAykut Esilasuu yaaaa😐😐 hayırlısı buymuş canım🤗 en doğru zamanı bekliyoruz❤️ ben bu ay ara veriyorum diğer ay tekrar başladım klomen🤗