Nur7536 Bebisbg34 sürekli de gitmek istemiyorum geçen hafta gittim çok şükür birley yoktu ama bu aralar aklıma kötü şeyler geliyor herhalde doğum yaklaştıkça korkmaya başladım sürekli de doktor doktor gezmek istemiyorum
Nur7536 Bebisbg34 annelik ne zormuş doğmadan stres birley mi oldu acaba iyi mi insan düşünmekten uyuyamıyor doğsa ayrı bir dert vallahi annelerin hakkı ödenmezmiş gerçekten
Bebisbg34 Nur7536 aynen öyle bende geçenlerde böyle düşünüyordum halada öyle cok garip bi sekılde stres ıcınde ınsan
meelooss 20+4 haftalığım normalde hareketleri 17. Haftadan beri net hissediyordum her gün sabah akşam. Dün tetanoz aşısı olduktan sonra hiç hissedemedim hareketleri normal midir sizce