XBirmelekannesiii Kızlar 29 haftalığım bebeğin dayanılmaz tekmeleri var afederseniz sanki rahmimin içinde sürekli geceleri özellik le yatamiyorm canım çok yanıyor aynı durumu yaşayan varmi
Gdwgiovb XBirmelekannesiii bizde 26 haftanın içindeyiz bu benim 3 cü gebeliğim bu gebeliğim de 19 haftada net hareket hissetmeye başladığım dan beri dır hareketleri rahmimde hissediyorum bazen çok korkuyorum ve canım yanıyor inşallah iyidirler sağ selamet kucağımıza almak nasip olsun🫠
Humeyra_87 XBirmelekannesiii bizde 29+5 dayız hareketten ağrı hissedıyorum ama normaldır haftaya yavaşlar 32 haftalara dedi doktor
asell13 XBirmelekannesiii 19 haftalık oldu bende bi kıpırtı bekliyorum 🥰 ama ara ara rahmime çok baskı oluyor muhtemelen o zaman bi hareket halinde ama ben hissetmiyorum
Mervesrsy Ben de 29 haftalık hamileyim ve aynı durum bizde de var dün kontrolüm vardı doktor da dedi bebiş baya hareketli diye 🤗 bazen tabi acıya dönüyor geceleri özellikle uykudan uyandırıyor şimdiden
Rabia__q XBirmelekannesiii bende aynı canım 29 bende sürekli hareket ediyor valla bazen karnıma piş piş uyu diyorum bu saatte bile geriliyor bilmiyorum normal mi
nurcan355 XBirmelekannesiii 25 haftalık benimkide hic durmuyor uykudan uyaniyorum tekmelerine canı sağolsun yavrumun yapabilecegim birsey yok
Fundabshnn Bizde 39 haftalığız gün içerisinde öyle çok hissetmiyorum ama gece yatarken baya hissediyorum çok şükür 🤲🏻 Artık büyüdü yeri darlaştı
Edos1212 XBirmelekannesiii 27+4 haftalık hamileyim ama hiç öyle uykudan uyandiracak kadar tekmeler atmadı aksine ben yatınca o da uyuyor sanirim gün içinde hareketlerini hissediyorum ama öyle sert hareketler değil normal mi acaba
Skrn12 Edos1212 benimde oyle 32+5 suan hic tekme atmaz dönüyor gibi olur gecede uyandrmior.korkutuo bu durumda.
Edos1212 Skrn12 bence her bebek aynı değil bı sorun yok doktora gittim iki gün önce bebek gayet iyi dedi bizimkiler sakin demekki 😂
Skrn12 Edos1212 evet benmkide sakin sanırım o yüzden vurmuo. Ama korkuyoruz iste birz hareket ikimizede iyi gelecek😄
Ervaa35 XBirmelekannesiii ah ahh bende aynıyım 27+2 yim hele dün gece dedim ki tamam doğuruyorum Allah korusun öyle baskı öyle tepinme bildiğin adet sancısı çekiyorum idrar torbamı oynatıyo yerinden yani içerde inan neler yapıyo neler🤦🏼♀️😂