11+4 benim ilk hamileliğime göre bu hamileliğim kolay ama ne tuhaftır ki gamile olduğumdan beri ya hastayım ya boğazım şişiyor yada burnum tıkanıyor artık bu hastalık illatinden dolayı tadını çıkaramıyorum umarım sizlerde yoktur böyle bişey eğer tavsiyeleriniz varsada alırımmmm ❤️❤️❤️