Merhaba benimde 10+3 şuan aşırı koku hassasiyeti var ve çalışırken zor oluyor malesef yemek yiyorlar yanımda ortamda bile duramıyorum Buda bulantı ve ögürme kusma yapıyor sabredecez inşallah bir kaç haftaya 2. Trimesterde biter 🙏🏻 temmuz sonu gözüküyor benim doğumda 🙏🏻