Momofelisa gecmiş olsun bende 14.haftamda oldum önlem amaçlı.daha önce 21 haftalık kaybım vardı. Yarın 37 hft oluyorum 🧿 Benim doktorum serklaj esnasında rahim ağzında polip varmıs onu bile aldı :) benm ilk lavaboya gidişim kabus gibiydi bir kanama bir kanama oldu anlatamam pıhtılı pıhtılı.. doktorum polipler düşüyor dedi. 2güne hiç bişey kalmadı şükür. Sabah 8 de yatışım yapıldı akşam en son bi ultrasonla bebeğe baktı 5-6 gbi cıkabilirsiniz dedi taburcu etti. Evde de oyle cok dinlenmedim kasmadım stres yapmadım akşam eve geldim yemeğimi masada yedim. İlk çıktıgımda cok ağrım oldu ağrı kesiciler parol fln kesti şükür akşama bişeyim yoktu. Sizde endişe etmeyin burası serklaj olan arkadaşlarımız ile dolu.. doğum yaparsamda yardımcı olmaya devam edeceğim inşallah