Momofelisa yani benim en büyük şansım doktorumdu bunu asla inkar edemeyeceğim , ama bu işte iyi olan bir çok doktor da var tabii , İzmir’de ya da yakın illerde olan herkese kesinlikle öneririm gözüm kapalı keşke yakın olabilseydiniz 🙏 ama sonuçta bir çok serklajlı kişi de var burda herbirimizin dikişlerini başka doktorlar yaptı. Benim artım belki doktorumun çok güven vermesi benim ona çok güvenmem bilemiyorum beni çok rahatlattı her zaman bende sonucun güzel olacağına hep inandım sayesinde