akkrn anlık bildiriyorum, az önce acilden geldik eve😅 gece öksürük krizleri ve eklem ağrıları sebebiyle uyuyamadım sabah bir dahiliyeye görününce serum ve parol önerdi sıvı olarak. Crp de yükselmiş, covid olsam bile bir tedavi uygulayamazlarmış. Viral bir enfeksiyon olduğunu söyledi. Bol c vitamini önerdi🫠