Kızlar bende aynıyım 7+0 hapşırık öksürük hepsi vardır ben gece yatmadan bir tane soğan ortadan ikiye böldüm içine karanfil batırdım bogazımı burnumu açtı ilerletmedi her gün meyve suyu içiyorum bol bol dinleniyorum en önemlisinde Beyorganık setini kullanıyorum benim ilerlemedi bide ilk gün zeytinyağa bal sarımsak karıştırıp gece içtim iki gün şimdi sadece burnum akıyor oda geçer diye umuyorum