Aysee1123 umrumdadegil 35 te baş, 36 da makat, 38 de tekrar baştı benimki. 39 da doğdu şükür o şekilde 😂
neanladinyurdagull umrumdadegil ilk çocuğum oğlum 31 de döndü 35 de doğdu ikinci çocuğum kızım 28 de döndü 38 de doğdu
Arzuanne umrumdadegil midem çalışmıyor sıkışıyor heralde Rennie Duo şurup içiyorum o zaman anca yoksa sabaha kadar şiş oluyor
Birannis 30 da dönük değildi 33 de gittim dönmüştü bende şuan doğum kanalına ne zaman girer evresindeyim 😄
Cmscms06 Birannis peki döndüğünü kendiniz anlayabildiniz mi? Benimki de 32de tersti 35te kontrolüm var ama çok meraklanıyorum döndü mü dönmedi mi diye 🥲