Nasıl ücretsiz alabiliyorsunuz 36 haftalık hamileyim en başından beri kullanıyorum rapor çıkartıldı 3 ay sonra raporum yenilense de karşılamadı ve 3 kadın doğum doktorunun imzası gereken rapor çıkartılması gerekti onu da yaptırdım ama ücretsiz olmuyor yani her seferinde 10ar kutu yazıyorlar rapor bir kısmını karşıladığı halde ben 500 küsur civarında para ödüyorum