Ben dün oksapara basladim kese gördük ayni gün rapor da cikardi neden rapor cikarmiyor doktorunuz.Bir de taniya venöz yetersizlik yazdirin o zaman daha uyguna alirsıniz ben önceki hamileligimde de kullandim onda venöz yetersizlik yazıyordu 3 lira gibi komik bir rakam ödüyordum tabi 2020 senesinden bahsediyorum