turkan403 Sehnazs5 şuan da regl olmdm bakalım normal şak diye çıkan testim olmadı 🤭 bazıları hemen yapiyo 2.3 erken gene öğreniyo🤷
Sehnazs5 turkan403 ben 1 hafta kala öğrenmiştim kanda da 80 lerdeydi kişiden kişiye değişiyor demek ki
turkan403 Sehnazs5 aynen vala kimi 3gun kala test yapiyo kopkoyu oluyo benm regl geciyo gidiyo test tek çizgi çıkardı🤭🤣🤣
turkan403 Sehnazs5 yok canm blmyom da doğrusu kan haftaya vericem doğumdan sonra hiç regl gormdm için gecikme v.s hesplymyom 1ocakta kan ver dedi hemşire burdakiler evde test pozitif çıkmasa kan almiyolar🤦
turkan403 Sehnazs5 amin inşallah Allah razı olsun bitane erkek evladım olsun çok istyorum iki kızdan sonra 🤲🤭🙈
Meneksem Sehnazs5 benim gebelik öncesi verdiğim hastane de 2.30 çıkıyordu hep sonra da adet oluyordum her hastanenin Farklı bi oranı var galiba hayırlısı olsun hakkında inşallah vardır
Figenaymaz Adetten 5 gün önce negatifti benimde 1.20 ydi ama adet günümde 18 çıkmıştı şuan 33 haftalık hamileyim. Kızımda da adetten 10 gün sonra 16 yla öğrendim yine hamileydim adetten önce çıkmayabilir yani bekle bakalım
Sehnazs5 Figenaymaz şuan adetine 1 hafta var 1.20 çıktı yumurtlama üzerinden 2 hafta geçmesi 28 oluyor o zaman tekrar yenileyecek testini