Sehnazs5 Kızlar merhaba kardeşimin adetine 7 gün vardı test yaptı böyle çıktı bugün test verdi beta 1.20 en son 20 aralıkta vermiştim <0.100 çıkmıştı hamile olabilir mi?
turkan403 Sehnazs5 hemen ciktysa silik çizgi görünüyo erken gebelik testi mi bu geç dolenme de olabilir benm idrara geç düşüyo cikmiyo kanda yukselio baya öyle idrara düşuyo🤷
Ahbenimcanumm Sehnazs5 negatif. İsterse 3 çıksın değeri bir anlam ifade etmiyor. 5 e kadar kanda negatiftir . Benimde sürekli 1.20 çıkıyor
YuvarlanamayanPaanda Sehnazs5 ben ümitlenmene üzülme vesile olmak istemem ama bedenini tanıyorsan bilirsin iki hamileliğimide 1.30-.1.40 ile öğrendim benim betam asla 0 üzerine çıkmazdı ve 1 üzerinde gördüğümde hamileyim dedim kimse inanmadı 2 gün sonra 4 oldu sonra 8 oldu derken ilerledi
Sehnazs5 YuvarlanamayanPaanda ama <1.20 böyle netten baktım başında < bu olmaması gerek sanırım sizde de varmıydı biraz saçma soru oldu ama 😁
iremm00 YuvarlanamayanPaanda aynı bende öyle idim kürtaj olmuştum regl oldum bidaki ayda oldum 0.2 idi beta 8. Gün gecikmeden 1.5 di 4 gün sorna 65 olmuştu yani ben direkt gebeyim dedim şuan 25. Haf. Dayız
turkan403 Sehnazs5 geç dolenme olabiliyo işte bazen biraz da bekleyip kan verin yda tekrarlayın derim
YuvarlanamayanPaanda Sehnazs5 ve adete 7 gün var benım adetten 1-2 sonra geciktiğimde veriyordum düşün 3-4 gün sonra tekrarlayın bi
turkan403 Sehnazs5 geç yumurtlama diyolar benm iki kızım da öyle mesela idrar testi yapıyorum cikmiyo reglm baya geciyo 1haftasinds filan dynamiyom artk kan veriyom orda çıkıyo idrarda da kanda. Baya değer artınca kopkoyu çıkıyo eve gelip anı kalsn diye test yapıyom🤦🤣
Handesel Sehnazs5 Benim hep ya 0,5 ya 1,20 çıkardı canım hep negatifti sanmıyorum döneceğini regliden 1 gğn önce filan hamile kalman lazım bu kadar dönmesi için. Genede kesin konuşmamayım Allahtan ümit kesilmez ama bence yok ☹️
turkan403 Sehnazs5 şuan da regl olmdm bakalım normal şak diye çıkan testim olmadı 🤭 bazıları hemen yapiyo 2.3 erken gene öğreniyo🤷