Lvn0121 Bana da doktor bugün önerdi günde iki kere eczane tok karınla sabah akşam alma mı söyledi şimdi ağızdan mı yoksa fitil olarak mı kullanmam gerekiyor
umrumdadegil Lvn0121 ağızdan alınca mide bulantısı falan yapıyormuş vajinal fitil olarak kullan istersen
umrumdadegil boz-elaa bende sabah akşam kullanıyorum 1 hafta sonra gittim doktora iyidi demekki fayda sağlıyor sen daha yüksek dozda kullanıyormussun devam et inşallah iyi gelir zaten. En azından 37 haftalık olsan problem olmaz
boz-elaa umrumdadegil insallah en azindan 37.haftaya kadar ilerleriz hayirlisiyla. Aslinda açilmam da yoktu ama risk var demek ki. Sen ne icin kullanmaya baslamistin
umrumdadegil boz-elaa haftana göre rahim ağzının kısalığı iyi değil demekki senin açılma olmasa bile. Benimde sancılarım başladı erkenden o yüzden kullanmaya başladım
boz-elaa umrumdadegil sana da kullandigin surede dinlenmen gerektigini soyledi mi doktor? Bana 2 hafta hicbir is yapma evde dinlen dedi
umrumdadegil boz-elaa evet iş güç yapma dinlen dedi sancıların artmasın dedi. Seninde dinlenmen lazım doğru demiş fazla hareketli olursan kısalık artabilir ilacı kullan bol bol yatıp dinlen
umrumdadegil boz-elaa geçen hafta pazaresiden beri kullaniyorum 34. Haftaya kadar kullanacakmışım senin gibi
AnneRumeysa boz-elaa canım onu bilmiyorum da benim bebek baş aşağı idi Rahime baktılar kalın dedi açılma yok dedi ama yinede bu fitili kullanmamı istedi neden diye sorduğum da da rahimduvarın incelmesin diye verdimmdedi