AnneRumeysa umrumdadegil Ne zamandır ne için verdi doktorunuz Ya benim rahim ağzı kapalı ama yinede verdi bu kez diyorum 40 a kadar doğurmaz sam bu fitil yüzünden 34. Hafta kontrol var belki keser mi ozaman kullanmayı
umrumdadegil AnneRumeysa sancılarım çıktı 31. Haftada erken doğum riskine karşı verdi zaten muhtemelen 34e kadar kullan diyecektir sana ada bıraktırır. Rahim ağzı kapalı olsa bile risk oluyor o yüzden kullanman gerekir. Sana ne için verdi
AnneRumeysa umrumdadegil ya benim de çocuk baş aşağıda idi baskı kasılma oluyordu ağrılar o nedenle verdi ama ben kaç gündür kullanmıyom ısrarla kullan demişti
umrumdadegil AnneRumeysa erken doğum olmasın diye vermiştir ve kasılma hafiflesin diye o zaman. Günde kaç kere kulan dedi
AnneRumeysa umrumdadegil doktoruma kullanmasam olmaZmı dediğim de ozaman ağızdan ql dedi . Ağızdan alırsam hastanelik olurum kapsül yaramıyor mideme gene mecbur fitil olarak kullancam . Yani her halükarda kullan diyor bende korkuyorum ya bi zarar vermez dimi bu
umrumdadegil AnneRumeysa kullan bence doktor öyle dediysesonra problem olursa neden kullanmadın der ben günde 2 defa kullanıyorum🥲
umrumdadegil AnneRumeysa yok canım zararı olsa doktorlar vermez bueda konuştuğum arkadaşlar da var onlardan da kullananlar var bebeğimiz gelişsin erken gelmesin diye veriyor doktorlar. Sen doktorunu dinle korkma dediğim gibi de yakında bıraktırır zaten sana
AnneRumeysa umrumdadegil peki ağrılar da kasılmalar da falan fark ediyor mu eskiye göre ? Fitilden sonra yani
umrumdadegil AnneRumeysa benim ağrılarım çok şiddetli oluyordu biraz hafifletti diyebilirim ama tam olarak geçmedi farklı bir ilaç daha başlattı o yüzden
AnneRumeysa umrumdadegil ay içim rahatladı 3 4 gündür kullanmıyordum sizde öyle deyince hemen kullandım . Doktora gidene kadar mecbur kullancam ozaman benim bide anksiyetem var herşeyden nem kapıyorum tedirgin oluyorum kanama bişey yapar diye ödüm kopuyo fitilden
umrumdadegil AnneRumeysa yok yok korkma kanaması olanlar da kullanıyor zaten riski olanlar falam. Bende ilaç kullanırken öyle oluyorum malesef çok sorgulamak istiyorum 😩
AnneRumeysa umrumdadegil fitili attım ya şimdi sanki attığım yerde böyle sancı gibi bi takım şeyler olup geçiyor gibi psikolojik men mi bilmiyorum siz de vajinal alıyorsunuz dimi atınca bi his bişey ağrı sızı oluyor mu
umrumdadegil AnneRumeysa evet o bende de oluyor doktora sordum bugün bende ama normalde kasılma önler dedi geçiyorsa problem yokmuş
boz-elaa @AnneRumeysa @umrumdadegil kizlar bu postu yeni gordum ben de 32.haftamda rahim kisalmasi sebebiyle progestan fitile basladim doktorum gunde 2 kere 2 adet kullanmami istedi yani toplam 4 tane vajinadan aliyorum. 2 hafta kullan dedi. Bu fitil dogumu ne kadar geciktirir sizce? Bana 40 haftadan once dogurursun muhtemelen demisti doktorum cok erken dogurmaktan korkuyorum su an 33 haftaligim
umrumdadegil boz-elaa bende sabah akşam kullanıyorum 1 hafta sonra gittim doktora iyidi demekki fayda sağlıyor sen daha yüksek dozda kullanıyormussun devam et inşallah iyi gelir zaten. En azından 37 haftalık olsan problem olmaz
AnneRumeysa boz-elaa canım onu bilmiyorum da benim bebek baş aşağı idi Rahime baktılar kalın dedi açılma yok dedi ama yinede bu fitili kullanmamı istedi neden diye sorduğum da da rahimduvarın incelmesin diye verdimmdedi