Can_su92 ben ilk oğlum da cam almadım hem kırılıyor hem ağır hem mama zor soğuyor avent kullanmıştım ama cam değildi . İkinci gebeliğim başka alıcam ya chicco yada lansinosh düşünüyorum çünkü bebeğim çok tıkanıyordu o biberonla . Ama emzik avent öneririm bende yine ondan alıcam