Can_su92 ikisini de avent aldım, çocuk doktoru bir arkadaşım var daha sonradan ona söylediğimde en iyisini yapmissin çünkü anne göğsüne en yakını avent dedi . Sut sagma makinem mamajoo ayriyeten onun için de biberon varmış, bakalım lazım olursa iki biberonumuz oldu 😆