Bende 3 hafta önce düşük tehlikesi geçirdim biraz kanamam vardı iğne yaptılar progestan verdiler sabah akşam fitil olarak ve bolca uzanarak sonra şükür geçti çok korkmuştum önceki bebeğim düştüğü için ama şükür tutundu meleğim şuan 16 haftaligiz hep tedirginim dikkat ediyorum düşük yaptığımda önce bacaklarım çekiliyor gibi hissettim sonra yoğun kanama ve çok siffetli agrilarim oldu ve sonuç düşüktü ama bunda şükür sancı yoktu gecti