yarın doktor randevüm var uyuyamıyorum huzursuzum düşük tehlikem var leke görüyorum 1 haftadır biraz sobet iyi gelebilir neden burdan sohbet konuşmak istiyor saçma diyenler olur bende derdim kesin içinde kalsın ne anlatıyor derdim de gerçekten hiç arkadaşım bir çevrem yok olanlarada ne bilim anlatamıyorum