Benım ilk hamileliğim çok rahattı ne uyku, ne bulantı hiç sorun olmadı doğurana kadar tatlı yedim erkekti şuanda 2.ye hamileyım tam tersi uykudan kafamı kaldıramıyorum migde bulantısından yemek yiyemiyorum tatlı eksi sorunu yok karışık suan bakalım bu ne cıkacak daha 7+3 günlüğüz