Bburrcu Esmam_ela25 hep ekşi yedım hep cok uyudum hep kız belirtileri yaşadım ama erkek olacagını öğrendım bende merak edıyorum erkek belırtılerı nedır diye 🥰😊
melisinmutfakblogu Esmam_ela25 erkek bebek sağ tarafta olur diyorlar benim oğlum hep sağ daydı sağ tarafima baski yapinca vücudunu hissederdm anneye güzellik verir diyorlr yüzüme parlklk gelms ve sivilclrm azalmsti eksi tatlı olayı bende de olmadı erkek bebek anneyi fazla kustrmaz derler ben 9 ay kusmstm
1yenianne11 Esmam_ela25 her ultrasonda pipi görüyorum diyordum öyle bı tatli yedim ki serbetlisi sutlusu çikolatalısi aklına gelecek herşey senin erkek çocuğun olacak dediler daha sonra ay sen cok güzelleştin dediler erkek bebek anneye güzellik verirmiş güya 😂 detayliya gittim doktor iki tane dudak var kız dedi inanmadim bidaha baktı gene kız dedi sonra diğer kontrolüme gittim doktora sordum hazırlık yapacam ya dönerse dedi dönmez kesin kız 😂
Rezan_korkmaz Esmam_ela25 benim 12 haftada erkek dedi bugün gittim kendini gösterimio dedi 😀😀 eğer erkek ise bende hep turşu yiyorum çok erken hareketlerini his ettimm sağ tarafta baskın😀
tgbmerve Esmam_ela25 Bburrcu biride benim ekşi elmalar limonlar yiyip , bebiş sol da tutunup , bulantılarım tavan yaptığı herkesin kız diyip oglusumu öğrendim geçen hafta kişiye göre değişiyor bence , bizler genelliyoruz bende tutmadı😆😆
Bburrcu Esmam_ela25 kaç haftalıksın canım ben 12 haftalıkken öğrenmıstım sımdı 18 haftalık hala erkek dıyo doktorumuz ☺
1yenianne11 Esmam_ela25 anam evet böyleydi ama doktorum buna resmen iki tane dudak dedi kız olduğunu söyledi ben inanmadim 3 kere sordum doktora 😂umarım şimdiden sonra dönmez herseyi hazır kız dediği için
irmnayk2 16.haftada belli oldu benim erkek. En başından beri uykum çoktu. En çok turşu yedim tatlıyı yiyemedim. Mide bulantim olmadı. Bel ağrısı çok çektim. Hep sol kasık tarafimdaydı büyüdükçe sağa sola eşit yayıldı. Yüzüm de çok güzelleşmedi. Kız yüz güzelliğini götürür erkek yüz guzelligi getirir derlerdi ama ben pek bu güzellik getirdiğine şahit olamadim. Hareketlerini çok erkenden hissettim ben başka bir şeydir diye düşünmüştüm ama bebek hareketiymiş.
Serendipity16 irmnayk2 uyku dışında belirtilerimiz aynıymış bende çirkinleştim bel ağrısından ölüyorum pek midem bulanmadı
Esmam_ela25 karansmom_ bende gördüm pipi ama bizim doktor inat çıktı emin değilim detaylıyı bekliyorum bakalım ne çıkacak ☺️
Arzuanne Haftada bile erkek diyor doktor ama fala bakan herkes kız diyo yani tabi inanmam fala çok ama her bakan mı kız der yani
Bburrcu tgbmerve valla bende oyle ılk baslarda tansıyon sıkıntım yoktu bol bol tursu yedım suyunu bıle ıcıyodum bol eksılı salata mutlu edıyodu eksı benı. yerkende kızım ekşi yedırıyo bana dıyodum ammmaaa öğrendim kı erkek ınternetten baklavalara ttatlılara bakıyorum canım ceksın dıye 18 haftalık olduk yok hala ekşici oğlum bende anlaamadım 😁😁 halada dıyorum kıyafet alırken ya kız doğarsa bazen olabılıyo ya dokuz ay boyunca erkek dıyen doktor da var ya kız doğarsa dıye pipi bu kordonda olabılır ıkılemde bırakıyorum kendımı tatlı heyecanlar tabıkı farketmiyo kız erkek ama yınede ıste ınsan kıyafet alırken net olmak ıstıyo😃
Senem112 Esmam_ela25 çok fazla ekşi yedim ilk haftalarda kilolarca turşu ve ekşi şeyler yediğimi bilirim. Buraya yazdım diye canı çeken olursa hakkınızı helal edin 🤲 yüzüm güzelleşti parladı. Sağ kasıklarımda sürekli seyirme oluyordu. Ve sürekli uyuyordum konuşurken bile uyukluyordum. Bulantım sadece diş fırçalarken oluyordu kusmam hiç olmadı.
HawailiMom Acı yedim deliler gibi. Çaman ekmek yedim . Çiğ köfteler yedim mide bulantısı 0 asla olmadı ilk ayda belim çok ağrıdı ne ekşi ne tatlı istedi canım, zehir gibi bir oğlun olacak dediler hakliyda çıktılar 😅
Esmam_ela25 HawailiMom benimde midem bulanmadı hiç iştahım açıldı baya bide bel ağrısı var baya bakalım bizim ne olucak