Birbebekumudu Kızlar merhaba 2 Aralık son adet 16 Aralık yumurtlama 17 Aralık çatlama bugün yumurtlamanin 10.gunu ovulasyon testi yaptım meraktan 3 gündür pik ama c kadar değil bu sabahta gebelik testi yaptım böyle çıktı. Erken mi daha bilemedim normalde 12.gun den sonra çıkar diyorlar. https://imgyukle.com/i/yjmjxS https://imgyukle.com/i/yjmNwG
1palyaco Birbebekumudu hafif şekilde görüyorum ikinci çizgiyi daha çok yeni olablir inşallah istediğiniz sonucu görürsünüz 🌸
kuzeyyildizi063 Ben gördüm canım silik çizgi var hatta ondan bi tık fazla gibi. Hayırlı olsun sağlıcakla kavus inşallah bebeğine 🙃
Birbebekumudu Sagolun kizzlar insallah vardır bende pcos var 4 yıldır uğraşıyorum insallah güzel sonuçlanır:)
Seyda5- Birbebekumudu benimde aynısı canım 2 Aralık adet 15 16 Aralık yumurtlama bugün 10. Gün bende test yaptım aynı senin gibi ama ben kan vermedim üzülmemek için bana da hamilesin dediler inşallah sende hamilesindir
Birbebekumudu Seyda5- inşallah hemen hemen aynıyız ama benim 3 gündür obulasyon testinde pik goxukuyor
Mavilisa Birbebekumudu sayfa açılıyor fakat resim yok. Döngümüz aynı, bende test aldım netten gelmesini bekliyorum 🙈
Eminewwwwww Kızlar ben klomen kullandım 20 günüm oldu kasik ağrısı sırt ağrısı ve karın ağrım var bugün test yaptım çok silik çıktı sizce hamilemiyim
morpaqatya9 Birbebekumudu ben çizgi göremedim anlamadım tek çizgi olunca negatif olmuyor mı normalde herkes hamile yazmış ikinci çizgi nerde tam olarak