Melikemrvvv 12. haftaya girdim hâla prilam kullanıyorum. Bu gidişle doğuma kadar kullanırım 😁
Ama yavaş yavaş bişeyler yiyebiliyorum, 7. Haftalarda su dahi içemiyordum öğürüp duruyordum. Geçeceğine inanarak hep dua et. Bol bol dinlen. Ekşi elma, yoğurt çorbaları falan tüket ben öyle yapıyordum