Yarennasal bende ilk verdiğimde 1.20 çıktı gebelik yok dendi öncesinde bu kadar yüksek çıkmamıştı hiç adetime vardı daha adet olacağım ilk gün verdim 38,5 çıktı. Doktor buna rağmen düşük dedi olmayabilir dedi. 2 günde bir verdim 3 defa gayet normal yükseliyordu şuan 11 haftalığız