Kardelennn21 Sehnazs5 nasıl göremiyorlar bilmiyorum 😂 Çizgi var canım çok silik Eminim çıplak gözle daha net görünüyordur Adet gününe kaç gün var daha yenidir muhtemelen
myh0123 Bende adetime 7 gün kala bundan daha silik bir şekilde öğrendim hemen gittim kan verdim 26 çıkmıştı 😍
Seyda5- myh0123 benimde adetime 7 gün var 15 i yumurtlama günüydü üzerinden 10 gün geçti ilk 2 3 gün inanılmaz derecede sol kaşığım ağrıdı hatta şuan da ağrıyor böyle çıktı test bana ait bu arada
Birbebekumudu Seyda5- benimde yumurtlamadan 10 gün sonra yani bugün testim böyle çıktı https://imgyukle.com/i/yjmjxS https://imgyukle.com/i/yjmNwG
YesimAykut Sehnazs5 ben gördüm canım hayırlı olsun bence var ve çok yeni 2 gün sonra tekrarla istersen daha koyulaşacaktır🙏 tek istediğim 14 gün sonra bu şekilde olması kendi testimin🙏🙏🙏
Kardelennn21 Sehnazs5 benim 8 gün varken sadece ben görüyordum 😂 Kamerada asla çıkmıyordu Hemen kan versin bence var gebelik