Handesel Valla canım çok heveste etmesin ama var gibi duruyor testlere belli olmuyor bazen sahte çizgi çıkarabiliyor kan testi garanti
mirzam11 Sehnazs5 görülmeyecek gibi gelmedi bana bariz belli ama silik hemen cıktıysa vardır ama 5 dk sonra falansa bilemiycem kuruma cizgisidir benim de aynı bu derece silikti hatta benimki kamerada belli bile olmuyodu ama ilk 5 dk cıktı sonuc hamileyim
papatyaolsun Markası comfort mı? Birkaç gün önce bu testten 3 tane yaptım üçü de silik çıktı, gidip kan verdim negatif çıktı. Umarım sizde vardır
Hulo2105 Son resimde gördüm çok silik. Bide neden testleri söküyorsunuz yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum. İlk defa böyle şeyler görmeye başladım. Çizgi varsa zaten görülür.
papatyaolsun Hulo2105 silik olup olmadığı görünmüyor sökmeden, yani sökmezse direkt negatifmiş gibi net görünmüyor
ELA22 Silik çizgi hemen çıktıysa evet var bende gördüm canim ama henüz 7 gün varmış regla o yüzden bikac gün sonra tekrar edin testi kesin sonuç alırsınız inşallah raabim tez zamanda isteyen herkeze nasip eder🙏
1prensesannesi__ Sehnazs5 hemen mi cikti sonra mı benim testimde böyleydi yumurtlamanin 10. Gunuydu ilk idrar degildi idrarı emdigi gibi kirmizilik gecince böyle oldu simdi 7. Haftaligiz eger hemen 1 dk icinde ciktiysa kesin vardir kan verebilirsiniz