yorgunanne_ Delidolu benim de öyle sezeryanum tahmini doğum tarihim Martin ilk haftası uygulamaya göre ama sezeryan olur diye Şubat sonu olur diye düşünüyorum acaba öyle mi olur ki
12hafsagunkokkaya96 Eminefidan ilk hamilelik mi ?? Bnmde aynı sırt ağrılarım oluyo 9 ocakta da bnm kontrol var bnm 3. Gebeliğim