Hshfhfnn merhaba benim de 31+6 bu gece yarısından sonra 32+0 olucaz . Benim de sat a gore 20 Şubat görünüyor doğum tarihi acaba arada neden fark var . Doğum şekli belli degil henüz doktorum birşey söylemedi devlet hastanesi takipliyim. Bu aralar zorlanmaya başladım sırtım çık ağrıyor en çok da parmak eklemlerim ağrıyor. Bazen herhangi birşeyi tutarken dusucek gibi hissediyorum. 8 Ocak da kontrolüm var doktora bı danisacagim bu ağrılar neden oluyor diye🤷🏻♀️🌸