Oznurkasikci Hanımlar oda kokusu kullanıyor musunuz kullanıyorsanız hangi marka ve hangi kokuyu tercih ediyorsunuz Bi zararı var mı ❤️
3438FG Oznurkasikci A101e gelen Ritm Rose&Amber çubuklu kokuda çok güzel turuncu olanı. Deneme amaçlı almıştım. Evim mis gibi kokuyor.
Oznurkasikci Adenala bende eşimden istemiştim febreze olanı almış su bazlı diye lavanta kokusunu Ben normalde çok seviyorum oda kokusu da bu biraz ağır geldi nedense
Oznurkasikci Adenala evet bütün pencereleri açtım koku çıksın diye kokusu baya ağırmış en iyisi bebek kokuları gibi duruyor
Adenala Oznurkasikci Evet e bebekteki güzel mesela auran da güzel bir de ben buhurdanlık kullanıyorum
Pembesarelle2 Oznurkasikci Febrez bende sevmiyorum File marketten alıyorum bir de Bimden pudra kokusu alıyorum otomatik koku atan şeyden var bende
Adenala Oznurkasikci Ya böyle porselen obje gibi oluyor altına küçük mum yakıyorsun üst kısmına da uçucu yağ döküyorsun mum ısındıksıra o koku odaya yayılıyor gripken nane yağı ve okaliptüs döküyorum mesela nefes açıyor gül yasemin pudra kokusu yağı da alıyorum akşamları yakıyorum
Mhrbn1ylm @Oznurkasikci Lcw portakal çiçeği çubuklu oda kokusu. Mis gibi kokuyor ama nadir oluyor stokta.
cokbilmismom Lcw tavsiye etmem daha şişenin yarısı duruyor ama koku falan kalmadı sıfır koku ilk 5 10 gün koktu o kadar çöp yani
3438FG Oznurkasikci Yani ben hep Çubuklu kullanıyorum. Hiç öyle fıs fıs şeklinde kullanmadım. Sanki Çubuklu olanlar daha kalıcı gibi geliyor bana
Adenala Oznurkasikci Kız mum yakmak 2 saniyemi almıyor ki buhurdanlığı ben kendim imal etmiyorum hazır zaten 😂