Nur_Alp nb- yaa çok geçmiş olsun en iyisini yapmışsınız rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤍
nb- Eli-f bence normal ya bazıları 40 41 e kadar devam ediyo doğum belirtisi olmadan. Eğer kontroller normal gidiyo ve doktor şu konuda sıkıntı var demiyosa sorun yoktur rahat ol
Zerrinatila Eli-f Benim ilk hamileliğimde kızım 40 +6 da doğdu sancı geldi artık zor yürüyordum o göbekle 😅😅
nb- Eli-f rica ederim içini ferah tut bebiş hangi gün isterse o zaman gelicek illa birkaç gün önceden sancı hissetmen de şart değil ayrıca allah hayırlısını nasip etsin 🙂