nb- Hayırlısı olsun inşallah gerçekten çok pahalı bende ne olur ne olmaz diye devlete de gidiyorum aslında her türlü sancıni çekeceksin para vermek de mantıksız ama devlet fazla ilgilenmez Bebek için gidiyorum özele şehir hastanesinde gittiğim doktorum özeldeki doktorumdan daha ilgili daha güzel takip ediyor