kızlar ben de 30+1 deyim. 3 gündür hareketlerde azalma farkettim. Doktor kontrol zamanımdı zaten. Bu sabah kontrolüm var. Sanırım bu konu beni biraz strese soktu. Uyuyamadım, randevu saatimi bekliyorum heyecanla. Umarım önemli birsey yoktur. Dua edin. Sizi de bilgilendireceğim doktordan sonra
minikkelebek_ .