minikkelebek_ 30 + 3 günlük hamileyim son zamanlar da bebeğin hareketlerini içimin derinlerinden hissediyorum eskisi kadar güçlü değil hafif dalgalanma gibi bu durum normal mi
nb- minikkelebek_ ben de 30 dayım bazen benim de öyle oluyo mesela 28 de genelde öyleydi sonra düzeldi. Çocuğun şekliyle alakalı olabiliyomuş hemen panik yapma ama kontrol et bakalım kendini 1 2 gün. Benim de 3 4 gündğr böyle bazen içimde o keseyi sallıyomuş gibi hissediyorum doktoruma sorucam bunu da
Nur_Alp minikkelebek_ Benimde öyle ya hareketleri de çok az yavaş ve aşağıda hissediyorum hareket alanı daraldı herhalde 😂
bademommss__ minikkelebek_ yanlıs yazmısım yüz üstü olucaktı😅 30. Haftalarda hissiyat azalmıştı ve vajinamda aşırı baskı oluyordu kontrole gittigimde ogrendim bebek yüz üstü yatıyormuş o yüzden hareket azdı ve ağrı yapıyodu
minikkelebek_ nb- ben doktora sordum doktor da artık büyüdüğü için eskisi gibi vurmaz yeri daralıyor dedi baktığım zaman da nette bu uygulamada çoğu hamileler benim gibi bu haftalarda azlık olduğu yazmış
nb- minikkelebek_ doğrudur valla herkesin bünyesi farklı benim de aksine bu ara içimde kılıç kalkanlı savaş var gibi
Nur_Alp minikkelebek_ 30+1 haftalık fazla ayakta durunca ağrıyor o yüzden çok ayakta durmamaya çalışıyorum bebek baskı yapıyor büyüyor ondan herhalde
Nur7536 Ay benimde aynı hatta bugün sağlık ocağına gittim kalp atılı için herşey normal ama hareket etmiyor eskisi gibi 2 3 gündür günde 2 3 kere fln
minikkelebek_ Nur7536 benimle aynısınız o zaman demek ki bu haftalar da hareketleri azalıyor şimdi de karnımın alt tarafı ağrıyor anlamadım
Nur7536 minikkelebek_ kasık bölgen demi aynısı bende ya arada geliyor 1 kaç saniye sürüyor sen doktora ne zman gideceksin
minikkelebek_ Nur7536 kasıklarım değil de karnımın içi ve karnımın alt kısmı ağrıyor iki saattir ayağa kalkınca dönünce anlamadım çarşamba günü gidecem
Nur7536 minikkelebek_ bende randevu bulmaya çalışıyorum ama yok sen gidince buraya yazar Mısın doktor ne dedi diye