Bende geçen hafta (37. Haftamda) kontrole gittiğimde nst de sancım çıktı açılma var mı diye baktı 1,5-2 cm açılmam varmış, bebiş aşağı dönmüş artık. Çatı sırasında bende çok kastım kendimi ama kısa süreli bir durum dayanılmayacak bi şey değil sonrasında herhangi kanama ya da lekelenmem olmadı. Artık hareket ederken, yürürken çok zorlanıyorum pelvik kaslarım çok ağrıyor. Sancı olarak bir şey hissetmiyorum bebek hareketleri ve ara ara toplanması dışında ilk gebeliğim belki de sancı dedikleri bu ama acılı bi sancım yok yani 😂 Yarın tekrar gideceğim 38 haftalık oluyoruz sezaryen istiyorum belki yarın direkt yatış verir. Hepimiz için hayırlısı olsun bebişler sağlıkla, kolaylıkla gelsin inşallah 🙏🏻