Evet kızlar sonunda bennde o çatıyı oldum he geldi gelecek diye beklerken bugün 3 cm açıklığım varmış normal doğum kesinlikle dedi doktorum.
Şimdi bekliyoruz ve yılbaşında doğum yapmaktan cok korkuyorum doktor olmaz vs diye
Egzersiz hiç yapmamıştım ama yarın başlayacağım
Benim gibi yeni yılı doğumla karşılıyacaklar var mı :)