Aysegolcuk işallah canım ara ara hissetiğimi şimdi hissetmeyince endişelniyorum 🙏😱 tabi gece uykumdan kalkıp kalkıp gidiyorum bense yok enfeksiyon baskı oldugu için normal canım. Eşim her seferinde bişimi oldu diye kaşkar yataktan o derece korkma allahım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip eder işallah
😘🙏😍 Adını düşündünüzmü