Fadiiiik 19+5 günlüğüz 🙈 kızımın sağlık durumu da çok iyi çıktı teyzeleri. 3lü ve 2 ki taramalarımız temiz çıktı. Detaylı ultrasonda da bir sıkıntımız çıkmadı. İlk defa renkli ultrasonda gördük. Annesine benzeyen tatlı mı tatlı bir kız bebişimiz var 🙈 inşallah doğduktan sonra bizi şaşırtıp babaya dönmez 😁😁